بوی ماه مهر

خیلی وقته که مهر همرنگ بقیه ماهها شده و دیگه خبری از اون مهربونی ها نیست
امروز دلم لک زده برا ثا نیه شماریهای زمان بچگی برا مدرسه روز ها یی که
جلد گرفتن کتا بهای نو منو به اوج شادی می برد و زنگ مدرسه طنینی بود
در وازه نیا مدنی دو روز دیگه مونده تا چندمین سالگرد اون روز های ملکو تی
معصومیت اگر چه دیگه خبری از عشق کتا ب نو معلم جدید ویاد گرفتن مطا لب
تازه نیست ولی یاد اوری اون روز ها هم خا لی از لطف نیست .......
علی رضا امسا ل کلا س اولیه انگار همین دیروز بود که تا صبح روی نیمکت
حیاط بیمار ستا ن گچساران منتظر تولدش بودم و امروز 6 سال از اون روز
گذشته چند روز پیش داشت کتا بش(کلمه های 4 حرفی) رو برا ما مانم
می خوند و خوشحا ل بود که شا گرد اول کلاس قرانه یه نگا هی به من انداخت
و به مادرم گفت:من می خوام مث ابجی زهرا دکتر شم
یاد اولین روز مدرسه ام افتادم که همین حرفو به مامانم زدم و یاد تمام روز ها یی
که در دانشگا ه تلف شد خدایا کمکم کن این مهر برا من ما ه مهربونی با شه
ماه عشق یا د گرفتن کمکم کن الگو ی خوبی برا خواهر وبرادر هام باشم و منو
ببخش به خا طر تمام روز ها یی که وظیفه ام رو در قبا ل تو پزشکی مردم
و خا نواده ام نا دیده گرفتم........................


من اینجا بس دلم تنگ است و هر سازی که می بینم بد آهنگ است