وداع یک فرشته

بسیار گل که از کف من برده است باد

اما من غمین گلهای یاد کس را پرپر نمیکنم

 من مرگ هیچ عزیزی را باور نمیکنم

امشب بارونیه دکتر و هق هق اسمان در سوگ رفتنت با من  هم اوازشده

حس غریب سکوت همیشگی یک فرشته بعد از تمام لبخند های معصومانه ات

پا سخی دور از انصاف به پا کی دوست داشتن های ما بود.......

دیدن چهره ی سرد و یتیم لبخند پر از عطو فتت در اون صبح پا ئیزی و سکوت و

اشک های  بی صدای بچه ها و وحشت شان از نزدیک شدن به دکتر مسا ئلی

بدون مهربانی غم انگیز ترین مصیبت ممکن بود.....

اندوه بی پا یان من به خاطر پرواز یک فرشته و رفتن تا خدا نیست غم من به خاطر

تمام درد هائیست که که درد دل همیشه مهربانت بود و ما با بی رحمی غفلت چه

راحت از کنارشان می گذشتیم

غم من از شکسته شدن بال یک فرشته در لحظه ی پرواز به سوی خداست واینکه

تا بودی بهت نگفتیم که به وسعت تمام خوبی هایت دوستت داریم ....

من و دوستام هنوز هم اذر ماه رو به خاطر کشیک دادن با دکتر شکلات دوست داریم

برگرد تا اذر به سردی نفرت ما دچار نشده تا رفتنت را باور نکرده ایم ......برگرد

بگذار تا ببینمش اکنون که می رود

ای اشک از چه راه تماشا گرفته ای؟......

 

روزگاریست که به غیر از انسان هیچ چیز ارزان نیست

خودم هم نمی دونم چی می خوام بگم فقط می دونم دلتنگتم خدای زهرا ...دلتنگم

نمی دونم امروز باید بنالم یا شا کرتر با شم یه روزی ازت خواستم بذر کینه رو تو دلم بکاری

و امروز ممنونم که به حرف این بنده ی احسا سا تیت توجهی نکردی....

دیروز یه لحظه به خودم شک کردم به ادم بودنم مهربونی با کسی که باید جواب سلامش رو هم نمی دادم

و خوب حرف زدن در مورد کسی که 2 سال زندگیه منو جهنم کرد....گاهی با تمام وجود دلم برا سیده

زهرا و محروم بودنش از کینه و بد جنسی های لازم می سوزه ولی بیشتر بهش افتخار می کنم

به این که مطمئنم جز خودش به کسی اسیبی نمی رسونه ..تو منو خواهی بخشید سیده مگه نه؟

بر این دلی که تو معصومیت کودکی هاش مونده و نمی تونه مث ادم بزرگ ها محتاط باشه

مهر نورزه وبین جنسیت های مختلف تفاوت قائل شه براش جا نمی افته اونی که ازش بدش می اید ممکنه خطر ناک باشه و اینکه همه قابل اعتماد نیستن وهمه رو نباید دوست داشت منو به خاطر این گناهان نا بخشودنی ببخش وکمکم کن بزرگ بشم..

ولی نه خیلی......

دیشب از زبون کمیل با تو حرف زدم ولی اونم همه ی حرف دل من به تو نیست می دونم تو حس غریب

علا قه ی من به خودت رو می فهمی با هر زبونی که گفته شه...تو تنها کسی هستی که راحت وبدون هیچ وحشتی

میشه دوستت داشت واین برا من ارزشمند ترینه ..اجازه بده بیشتر دوستت داشته باشم......